Custom Notice Block

Harmonogram pracy w okresie świątecznym i noworocznym

Harmonogram pracy w okresie świątecznym i noworocznym

W związku z okresem świątecznym i noworocznym przedstawiamy poniżej najważniejsze informacje dot. dostępności Infolinii oraz realizacji zamówień, szczególnie tych, które zawierają towary wykonywane na indywidualne zamówienie.

  • W dniach 24.12.2018 oraz 31.12.2018 Infolinia Klienta oraz sklep stacjonarny
    będą czynne krócej, w godz. 10:00 - 13:00

    W pozostałych dniach roboczych 27-28.12.2018 oraz 02-04.01.2019 zarówno sklep stacjonarny,
    jak również Infolinia Klienta będą działać standardowo w godz. 10:00 - 16:00; 
  • Wysyłki zamówień będą realizowane we wszystkie dni robocze w okresie świątecznym i noworocznym;
    jedynie w dniach 24.12.2018 oraz 31.12.2018, w związku ze skróceniem godzin pracy Poczty Polskiej,
    mogą wystąpić ograniczenia w realizowaniu wysyłek; 

Z uwagi na dłuższą przerwę w pracy hafciarni, zamówienia na imienniki haftowane
będą realizowane wg poniższego harmonoramu: 

  • zamówienia złożone do dn. 18.12.2018 do godz. 16:00 - będą realizowane do dn.  24.12.2018
  • zamówienia złożone po dn. 18.12.2018 - będą realizowane po dn. 14.01.2018

Uprzejmie informujemy, że w związku z okresem świątecznym oraz zaplanowanymi inwentaryzacjami magazynowymi u naszych dostawców, przewidywany czas dostawy może być dłuższy niż zwykle. Opóźnienia mogą mieć również wpływ na przebieg dostaw realizowanych przez współpracujące z nami firmy kurierskie.

W takich sytuacjach będziemy oczywiście informować indywidualnie drogą telefoniczną lub e-mailową.

Serdecznie przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. 



This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
Kontakt z nami