Custom Notice Block

Logowanie po migracji kont Klientów

ODBIORCA INFORMACJI: Klienci, którzy założyli konta w e-sklepie Mundurowy24.pl do dn. 01.01.2018r. 

CEL INFORMACJI: instrukcje dot. różnych schematów postępowania po tym, jak pomyślnie zakończono migrację kont Klientów na nową platformę e-sklepu Mundurowy24.pl 

PYTANIA/PROBLEMY: Co się stało z moim kontem ze sklepu Mundurowy24.pl? Nie mogę zalogować się do mojego konta po 1 stycznia 2018r. Link do ustalenia ponownego hasła nie jest już aktywny. Jak zalogować się do zmigrowanego Panelu Klienta? 

Po kilku latach funkcjonowania sklepu Mundurowy24.pl, z myślą o wygodzie zakupów oraz biorąc pod uwagę różnorodne potrzeby Naszych Klientów, uruchomiliśmy nowoczesny sklep internetowy. W dniu „nowego startu”, znajduje się w nim pełny asortyment oferowanych przez nas produktów do zakupu w nowej, lepszej i bardziej przystępnej formie. 

MIGRACJA KONT KLIENTÓW 

Miło nam poinformować, że wraz z przedsięwzięciem migracji e-sklepu Mundurowy24.pl, pomyślnie zakończyło się przeniesienie na nową platformę kont Naszych Klientów.

W związku z migracją konta oraz ścisłą ochroną hasła (brakiem dostępu do hasła), niemożliwe było jego zachowanie na nowej pltaformie naszego e-sklepu. Toteż KONIECZNOŚCIĄ stało się ponowne ustalenie hasła logowania przez każdego Klienta, który założył konto w sklepie Mundurowy24.pl przed dn. 01.01.2018r.

INSTRUKCJE

Po zakończeniu migracji, każdy Klient otrzymał informację e-mailową wraz z indywidualnym linkiem, który przez 48h umożliwia(ł) ponowne ustalenie nowego hasła albo otrzyma indywidualnie wygenerowane hasło tymczasowe, które można zmienić w dowolnej chwilii. 

W przypadku otrzymania linku, po kliknięciu, link przenosi(ł) na stronę, która umożliwia(ła) ponowne wprowadzenie hasła. W takiej sytuacji hasło wprowadzano dwukrotnie (w obu wyświetlonych polach). Taka procedura zapewnia jego poprawność.

Można wprowadzić nowe hasło lub takie, które używano wcześniej. 

BEZPIECZEŃSTWO

W tej wyjątkowej sytuacji wygenerowany link zapewni(ł) bezpieczeństwo w procesie ponownego ustalenia lub wprowadzenia nowego hasła. Aktywność linku to 48h. Z przyczyn bezpieczeństwa ten czas nie powinien trwać dłużej. 

MINĘŁO 48h – LINK NIE JEST AKTYWNY

Jeżeli będziesz chciał zalogować się do swojego konta po upływie tego czasu, skorzystaj z procedury resetowania hasła. Wówczas system wygeneruje nowy indywidualny link, aby z sposób bezpieczny można było ustalić hasło ponownie. Więcej informacji w artykule RESETOWANIE HASŁA

W przypadku otrzymania hasła tymczasowego drogą elektorniczną, można odszukać w swojej skrzynce e-mailowej wiadomości od nas i skorzystać z wygenerowanego indywidualnie hasła. Hasło pozostanie tymczasowe, do czasu jego zmiany. 

Kategorie: PANEL KLIENTA
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
Kontakt z nami