Logowanie po migracji kont Klientów

ODBIORCA INFORMACJI: Klienci, którzy założyli konta w e-sklepie Mundurowy24.pl do dn. 01.01.2018r. 

CEL INFORMACJI: instrukcje dot. różnych schematów postępowania po tym, jak pomyślnie zakończono migrację kont Klientów na nową platformę e-sklepu Mundurowy24.pl 

PYTANIA/PROBLEMY: Co się stało z moim kontem ze sklepu Mundurowy24.pl? Nie mogę zalogować się do mojego konta po 1 stycznia 2018r. Link do ustalenia ponownego hasła nie jest już aktywny. Jak zalogować się do zmigrowanego Panelu Klienta? 

Po kilku latach funkcjonowania sklepu Mundurowy24.pl, z myślą o wygodzie zakupów oraz biorąc pod uwagę różnorodne potrzeby Naszych Klientów, uruchomiliśmy nowoczesny sklep internetowy. W dniu „nowego startu”, znajduje się w nim pełny asortyment oferowanych przez nas produktów do zakupu w nowej, lepszej i bardziej przystępnej formie. 

MIGRACJA KONT KLIENTÓW 

Miło nam poinformować, że wraz z przedsięwzięciem migracji e-sklepu Mundurowy24.pl, pomyślnie zakończyło się przeniesienie na nową platformę kont Naszych Klientów.

W związku z migracją konta oraz ścisłą ochroną hasła (brakiem dostępu do hasła), niemożliwe było jego zachowanie na nowej pltaformie naszego e-sklepu. Toteż KONIECZNOŚCIĄ stało się ponowne ustalenie hasła logowania przez każdego Klienta, który założył konto w sklepie Mundurowy24.pl przed dn. 01.01.2018r.

INSTRUKCJE

Po zakończeniu migracji, każdy Klient otrzymał informację e-mailową wraz z indywidualnym linkiem, który przez 48h umożliwia(ł) ponowne ustalenie nowego hasła albo otrzyma indywidualnie wygenerowane hasło tymczasowe, które można zmienić w dowolnej chwilii. 

W przypadku otrzymania linku, po kliknięciu, link przenosi(ł) na stronę, która umożliwia(ła) ponowne wprowadzenie hasła. W takiej sytuacji hasło wprowadzano dwukrotnie (w obu wyświetlonych polach). Taka procedura zapewnia jego poprawność.

Można wprowadzić nowe hasło lub takie, które używano wcześniej. 

BEZPIECZEŃSTWO

W tej wyjątkowej sytuacji wygenerowany link zapewni(ł) bezpieczeństwo w procesie ponownego ustalenia lub wprowadzenia nowego hasła. Aktywność linku to 48h. Z przyczyn bezpieczeństwa ten czas nie powinien trwać dłużej. 

MINĘŁO 48h – LINK NIE JEST AKTYWNY

Jeżeli będziesz chciał zalogować się do swojego konta po upływie tego czasu, skorzystaj z procedury resetowania hasła. Wówczas system wygeneruje nowy indywidualny link, aby z sposób bezpieczny można było ustalić hasło ponownie. Więcej informacji w artykule RESETOWANIE HASŁA

W przypadku otrzymania hasła tymczasowego drogą elektorniczną, można odszukać w swojej skrzynce e-mailowej wiadomości od nas i skorzystać z wygenerowanego indywidualnie hasła. Hasło pozostanie tymczasowe, do czasu jego zmiany. 

Kategorie: PANEL KLIENTA
Kontakt z nami