Resetowanie hasła

ODBIORCA INFORMACJI: Klienci, którzy mają problem z logowaniem, zapomnieli hasła lub chcą je zmienić. 

CEL INFORMACJI: instrukcje dot. resetowania hasła do Panelu Klienta 

PYTANIA/PROBLEMY: Jak zresetować hasło do Panelu Klienta? Zapomniałam/em hasła do Panelu Klienta. Chcę zmienić hasło logowania. Jak odzyskać hasło logowanie? 


INSTRUKCJA KROK PO KROKU 

W celu zresetowania hasła należy

  1. podjąć próbę zalogowania poprzez wybór opcji: ZALOGUJ SIĘ, a następnie kliknąć na: NIE PAMIĘTASZ HASŁA? ;

resetowaniehasla_rys01

2. link przeniesie do kolejnego okna, gdzie należy wprowadzić adres e-mail oraz znaki z obrazka, a następnie zatwierdzić guzikiem: Zresetuje moje hasło ;

 

UWAGA! Przy resecie hasła należy posługiwać się TYM SAMYM adresem e-mail,
który wykorzystano przy tworzeniu konta w e-sklepie.

 

3. po zatwierdzeniu resetu hasła system wysyła wiadomość na podany e-mail z unikalnym linkiem do resetu hasła; ta czynność zostanie także potwierdzona na stronie stosownym komunikatem;

UWAGA! Link resetujący hasło będzie aktywny TYLKO 2h.

 

4. następnie należy skorzystać z linku, który znajduje się w otrzymanej wiadomości e-mail; po przeniesieniu się na stronę sklepu będzie można wprowadzić nowe hasło; operację tę należy wykonać dwuktronie dla potwierdzenia poprawności nowego hasła i zatwierdzić guzikiem: Ustaw nowe hasło.

UWAGA! Nowe hasło powinno składać się z minimum 8 znaków oraz
zawierać jednocześnie: co najmniej jedną małą i dużą literę, co najmniej jedną cyfrę
oraz co najmniej jeden znak specjalny: !@#$%^&*(){}[]\|:";'<>?,./

 

5. jeżeli operacja zakończy się przeniesieniem do Panelu Klienta; na stronie pojawi się także stosowny komunikat;

 

Kategorie: PANEL KLIENTA
Kontakt z nami