ODBIORCA INFORMACJI: Klienci, którzy mają problem z logowaniem, zapomnieli hasła lub chcą je zmienić.
CEL INFORMACJI: instrukcje dot. resetowania hasła do Panelu Klienta
PYTANIA/PROBLEMY: Jak zresetować hasło do Panelu Klienta? Zapomniałam/em hasła do Panelu Klienta. Chcę zmienić hasło logowania. Jak odzyskać hasło logowanie?
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
W celu zresetowania hasła należy
- podjąć próbę zalogowania poprzez wybór opcji: ZALOGUJ SIĘ, a następnie kliknąć na: NIE PAMIĘTASZ HASŁA? ;
2. link przeniesie do kolejnego okna, gdzie należy wprowadzić adres e-mail oraz znaki z obrazka, a następnie zatwierdzić guzikiem: Zresetuje moje hasło ;
UWAGA! Przy resecie hasła należy posługiwać się TYM SAMYM adresem e-mail, |
3. po zatwierdzeniu resetu hasła system wysyła wiadomość na podany e-mail z unikalnym linkiem do resetu hasła; ta czynność zostanie także potwierdzona na stronie stosownym komunikatem;
UWAGA! Link resetujący hasło będzie aktywny TYLKO 2h. |
4. następnie należy skorzystać z linku, który znajduje się w otrzymanej wiadomości e-mail; po przeniesieniu się na stronę sklepu będzie można wprowadzić nowe hasło; operację tę należy wykonać dwuktronie dla potwierdzenia poprawności nowego hasła i zatwierdzić guzikiem: Ustaw nowe hasło.
UWAGA! Nowe hasło powinno składać się z minimum 8 znaków oraz |
5. jeżeli operacja zakończy się przeniesieniem do Panelu Klienta; na stronie pojawi się także stosowny komunikat;