Czy mogę kupić więcej sztuk towaru niż macie w magazynie?

Tak, umożliwiamy naszym Klientom opcję zamówienia większej ilości towaru niż faktycznie posiadamy w naszym magazynie.

Dajemy taką możliwość w sytuacjach, gdy nasi dostawcy surowców oraz produktów dają nam gwarancję ciągłości dostaw. Na podstawie wieloletniej współpracy z naszymi dostawcami możemy oszacować czas, w jakim możemy uzupełnić nasze stany magazynowe oraz zapewnić realizację zamówienia.

W takich sytuacjach, gdy Klient próbuje dodać do koszyka ilość produktu ponad stan magazynowy, podajemy informację o średnim czasie oczekiwania na dostawę. Ponad to, po otrzymaniu zamówienia staramy się ustalić z dostawcą informację o planowanej dostawie a następnie poinformować Klienta o możliwym terminie wysyłki jego zamówienia.

JAK TO DZIAŁA?

Poniżej znajduje się przykładowy komunikat jaki Klient otrzymuje, gdy próbuje zamówić większą ilość produktu niż dostępna w magazynie:

Ponad to, jeśli produktu nie mamy w magazynie na karcie produktu zamiast przycisku Dodaj do koszyka znajdzie się przycisk Zarezerwuj.

UWAGA: Prosimy mieć jednak na uwadze fakt, iż nie ponosimy odpowiedzialności za przedłużające się oczekiwanie na dostawę. Nie wynika to z naszego "złośliwego" działania, a z wielu czynników jakie mogą mieć wpływ na realizację dostawy (przerwanie łańcuchów dostaw naszym dostawcom, absencje pracowników, awarie infrastruktury, siła wyższa). Jeśli zależy Tobie na szybkiej realizacji zamówienia, złóż dwa zamówienia. Jedno na produkty dostępne w magazynie, na których najbardziej Tobie zależy, a drugie na produkty, na które możesz poczekać.

Kategorie: Stany magazynowe
Kontakt z nami