Co oznacza status: NOWE: płatność elektroniczna?

Nowo przyjęte zamówienie z wybraną metodą płatności: płatność elektroniczna.

Zamówienie o statusie NOWE: płatność elektroniczna oznacza nowe, otrzymane od Klienta zamówienie w sklepie Mundurowy.pl, z wybraną metodą płatności: płatność elektroniczna.

Złożono zamówienie za pośrednictwem jednego z operatorów płatności elektronicznych: PayU, PayPal.

Dokonaj płatności za zamówienie zgodnie ze wskazówkami wtyczki operatora płatności w koszyku lub po złożeniu zamówienia (np. za pośrednictwem przekierowania na stronę banku lub operatora płatności elektronicznych).

O zarejestrowaniu wpłaty i powiązaniu jej z Twoim zamówieniem poinformujemy w wiadomości email oraz SMS-em. Powiadomienie powinno również zostać przesłane przez operatora płatności.

Jeśli z jakiegoś powodu nie udało się opłacić zamówienia wybranym operatorem płatności elektronicznych, możesz spróbować ponownie korzystając opcji śledzenia zamówienia. Po podaniu numeru zamówienia oraz adresu email podanego przy jego składaniu, wyśwletli się strona z Twoim zamówieniem, na której znajdziesz czerwony przycisk ZAPŁAĆ. Kliknięcie przycisku umożliwi ponowną próbę płatności za złożone zamówienie.
Przycisk ZAPŁAĆ jest aktywny tak długo jak aktywny jest link do płatności danego operatora płatności elektronicznych (zwykle jest to kilka godzin).

Pamiętaj o możliwych, planowanych przerwach technicznych poszczególnych operatorów płatności elektronicznych. Zwykle takie przerwy mają miejsce w nocy lub dni wolne od pracy. W tych okresach istnieje duże prawdopodobieństwo niepowodzenia płatności za Twoje zamówienie. O przerwach w dostępności usług, staramy się informować naszych Klientów poniżej formularza zamówienia (w koszyku) w specjalnym bloku informacyjnym.

Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Dotyczy to zarówno rezerwacji towaru w magazynie, jak również przystąpienia do produkcji towarów personalizowanych na zamówienie.

W przypadku braku zarejestrowanej i potwierdzonej płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

W przypadku nieudanej płatności lub nieaktywnaego przycisku ZAPŁAĆ (linku do płatności), umożliwiamy opłacenie zamówienia przez tradycyjny przelew.
Kategorie: Składanie zamówień Statusy zamówień NOWE
Kontakt z nami