Nowo przyjęte zamówienie z wybraną metodą płatności: płatność elektroniczna.
Zamówienie o statusie NOWE: płatność elektroniczna oznacza nowe, otrzymane od Klienta zamówienie w sklepie Mundurowy.pl, z wybraną metodą płatności: płatność elektroniczna.
Złożono zamówienie za pośrednictwem jednego z operatorów płatności elektronicznych: PayU, PayPal.
Dokonaj płatności za zamówienie zgodnie ze wskazówkami wtyczki operatora płatności w koszyku lub po złożeniu zamówienia (np. za pośrednictwem przekierowania na stronę banku lub operatora płatności elektronicznych).
O zarejestrowaniu wpłaty i powiązaniu jej z Twoim zamówieniem poinformujemy w wiadomości email oraz SMS-em. Powiadomienie powinno również zostać przesłane przez operatora płatności.
Pamiętaj o możliwych, planowanych przerwach technicznych poszczególnych operatorów płatności elektronicznych. Zwykle takie przerwy mają miejsce w nocy lub dni wolne od pracy. W tych okresach istnieje duże prawdopodobieństwo niepowodzenia płatności za Twoje zamówienie. O przerwach w dostępności usług, staramy się informować naszych Klientów poniżej formularza zamówienia (w koszyku) w specjalnym bloku informacyjnym.
Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Dotyczy to zarówno rezerwacji towaru w magazynie, jak również przystąpienia do produkcji towarów personalizowanych na zamówienie.
W przypadku braku zarejestrowanej i potwierdzonej płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.