Specjalista ds. Obsługi Klienta Detalicznego (B2C)
Poszukujemy energicznej oraz samodzielnej osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Detalicznego do naszego małego zespołu, która wspomoże nas w procesie bieżącej obsługi klienta oraz ofertowania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
telefoniczna oraz elektroniczna obsługa klienta detalicznego,
bieżąca obsługa zamówień b2c,
odpowiedzi na zapytania ofertowe Klientów detalicznych,
obsługa platformy Magento, w zakresie obsługi, dodawania zamówień,
obsługa platformy Allegro poprzez aplikację Insert Sello, w zakresie obsługi zamówień
stacjonarna obsługa klienta detalicznego,
doraźne wspomaganie pracy magazynu.
WYMAGANIA:
sprawne posługiwanie się komputerem PC z Windows 10/11, znajomość pakietu Microsoft Office,
umiejętność korzystania oraz znajomość procesów zachodzących w systemach obsługujących magazyn, sprzedaż oraz CRM,
znajomość zasad handlu przez platformy sprzedaży internetowej,
umiejętność rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o posiadane narzędzia oraz wiedzę przekazywaną przez przełożonych,
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
umiejętność pracy pod presją czasu,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
otwartość na uczenie się,
komunikatywność, kreatywność, samodzielność, zorganizowanie, koncentracja na celach,
umiejętność pracy w małym zespole,
mile widziana znajmość obsługi programów Insert Subiekt GT, Gestor, Sello,
mile widziana znajomość platformy Magento,
mile widziana znajomość j. angielskiego,
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie na podobnym stanowisku.
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
wdrożenie i szkolenie w zakresie obowiązków na oferowanym stanowisku,
wsparcie merytoryczne na oferowanym stanowisku pracy,
przyjazną atmosferę w pracy,
możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i ulepszeń w obszarze powierzonych obowiązków,
narzędzia pracy (komputery, oprogramowanie),
szkolenia,
wysoki standard pracy,
pakiet medyczny.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego (B2B, B2I)
Poszukujemy energicznej oraz samodzielnej osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego do naszego małego zespołu, która wspomoże nas w procesie bieżącej obsługi klienta oraz ofertowania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
telefoniczna oraz elektroniczna obsługa klienta instytucjonalnego oraz biznesowego,
bieżąca obsługa zamówień b2i oraz b2b,
przeglądanie i filtrowanie zapytań o zamówienia publiczne,
przygotowywanie ofert handlowych,
składanie ofert przez platformy zakupowe,
administrowanie procesem ofertowania,
wprowadzanie zamówień do systemu,
stacjonarna obsługa klienta instytucjonalnego,
doraźne wspomaganie pracy magazynu.
WYMAGANIA:
sprawne posługiwanie się komputerem PC z Windows 10/11, znajomość pakietu Microsoft Office,
umiejętność korzystania oraz znajomość procesów zachodzących w systemach obsługujących magazyn, sprzedaż oraz CRM,
znajomość zasad handlu przez platformy sprzedaży internetowej,
znajomość zasad ofertowania, mechanizmów zamówień publiczych,
umiejętność rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o posiadane narzędzia oraz wiedzę przekazywaną przez przełożonych,
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
umiejętność pracy pod presją czasu,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
otwartość na uczenie się,
komunikatywność, kreatywność, samodzielność, zorganizowanie, koncentracja na celach,
umiejętność pracy w małym zespole,
mile widziana znajmość obsługi programów Insert Subiekt GT, Gestor,
mile widziana znajomość platformy Magento,
mile widziana znajomość j. angielskiego,
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie na podobnym stanowisku.
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
wdrożenie i szkolenie w zakresie obowiązków na oferowanym stanowisku,
wsparcie merytoryczne na oferowanym stanowisku pracy,
przyjazną atmosferę w pracy,
możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i ulepszeń w obszarze powierzonych obowiązków,
narzędzia pracy (komputery, oprogramowanie),
szkolenia,
wysoki standard pracy,
pakiet medyczny.
Manager ds. Obsługi Klienta (B2C, B2B, B2I)
Poszukujemy energicznej oraz samodzielnej osoby na stanowisko Manager ds. Obsługi Klienta (B2C, B2B, B2I) do naszego małego zespołu, która wspomoże nas w procesie nadzoru oraz bieżącej obsługi klienta oraz ofertowania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
kontrola, nadzór i wsparcie merytoryczne bieżących działań w zakresie sprzedaży, obsługi posprzedażowej i pracy magazynu,
obsługa zamówień b2i oraz b2b,
przeglądanie i filtrowanie zapytań o zamówienia publiczne,
przygotowywanie ofert handlowych,
składanie ofert przez platformy zakupowe,
administrowanie procesem ofertowania,
wprowadzanie zamówień b2i do systemu,
obsługa zamówień do dostawców,
doraźna stacjonarna obsługa klienta detalicznego oraz instytucjonalnego.
WYMAGANIA:
sprawne posługiwanie się komputerem PC z Windows 10/11, znajomość pakietu Microsoft Office,
umiejętność korzystania oraz znajomość procesów zachodzących w systemach obsługujących magazyn, sprzedaż oraz CRM,
znajomość zasad handlu przez platformy sprzedaży internetowej,
znajomość zasad ofertowania, mechanizmów zamówień publiczych,
umiejętność rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o posiadane narzędzia oraz wiedzę przekazywaną przez przełożonych,
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
umiejętność pracy pod presją czasu,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
otwartość na uczenie się,
komunikatywność, kreatywność, samodzielność, zorganizowanie, koncentracja na celach,
umiejętność pracy w małym zespole,
znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w zakresie komunikatywnym,
mile widziana znajmość obsługi programów Insert Subiekt GT, Gestor, Sello
mile widziana znajomość platformy Magento,
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie na podobnym stanowisku.
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
wdrożenie i szkolenie w zakresie obowiązków na oferowanym stanowisku,
wsparcie merytoryczne na oferowanym stanowisku pracy,
przyjazną atmosferę w pracy,
możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i ulepszeń w obszarze powierzonych obowiązków,
narzędzia pracy (komputery, oprogramowanie),
wysoki standard pracy,
szkolenia,
pakiet medyczny.
Specjalista E-Commerce - zarządzanie treścią
Poszukujemy kreatywnej, sumiennej oraz otwartej osoby na stanowisko Specjalista E-Commerce do naszego małego zespołu, która wspomoże nas w procesie rozbudowy, edycji, promowania oferty sklepu internetowego.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
tworzenie oraz edycja treści w sklepie internetowym (opisy produktów, blog, strony tematyczne),
wykonywanie oraz przygotowanie graficzne zdjęć produktowych,
projektowanie materiałów graficznych na potrzeby firmy (banery, mailing, ulotki, projekty dla maszyn CNC),
dodawanie, edycja produktów do sklepu internetowego z uwzględnieniem procesów działających w firmie,
obsługa platformy Allegro poprzez aplikację Insert Sello, w zakresie dodawania oraz edycji produktów,
kontrola poprawności działania sklepu internetowego, aukcji internetowych,
dbanie o atrakcyjną ekspozycję produktów oraz ich dostępność online,
tworzenie kampanii SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing), social media.
WYMAGANIA:
znajomość obsługi programów graficznych CorelDRAW, Corel PHOTO-PAINT,
umiejętność wykonywania zdjęć produktowych wykorzystaniem lustrzanki cyfrowej,
umiejętność tworzenia treści z uwzględnieniem SEO,
znajomość obsługi platform sklepów internetowych oraz narzędzi ją obsługujących,
sprawne posługiwanie się komputerem PC z Windows 10/11, znajomość pakietu Microsoft Office,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych prac,
otwartość na uczenie się,
otwartość, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, dobra organizacja,
umiejętność pracy w małym zespole,
znajomość j. angielskiego w zakresie obsługi aplikacji,
mile widziana znajomość aplikacji Insert Sello,
mile widziana znajomość platformy Magento,
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie na podobnym stanowisku.
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
wdrożenie i szkolenie w zakresie obowiązków na oferowanym stanowisku,
wsparcie merytoryczne na oferowanym stanowisku pracy,
przyjazną atmosferę w pracy,
możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i ulepszeń w obszarze powierzonych obowiązków,
narzędzia pracy (komputery, oprogramowanie, aparat fotograficzny),
szkolenia,
wysoki standard pracy,
pakiet medyczny.
Operator maszyn CNC (tnących, grawerujących, drukujących)
Poszukujemy odpowiedzialnej oraz samodzielnej osoby na stanowisko Operator maszyn CNC (tnących, grawerujących, drukujących) do naszego małego zespołu, która wspomoże nas w procesie przygotowania, produkcji oraz usług znakowania odzieży i produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obsługa maszyn tnących: ploter tnący, wycinarka laserowa CO2,
obsługa maszyn grawerujących: ploter grawerujący CO2, grawerka mechaniczna,
obsługa wielkoformatowych maszyn drukujących: ploter solwentowy, ploter sublimacyjny, UV,
znajomość pakietu graficznego CorelDRAW (praca z obiektami oraz krzywymi, warstwy),
umiejętność podstawowej pracy z plikami graficznymi (wektory, bitmapy, trasowanie bitmap),
doświadczenie w pracy z maszynami CNC,
znajomość j. angielskiego w zakresie obsługi aplikacji, czytania dokumentacji,
bardzo dobra organizacja pracy,
otwartość na uczenie się,
cierpliwość, dokładność, odpowiedzialność,
umiejętność pracy w małym zespole,
samodzielność działania i zaangażowanie.
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
wdrożenie i szkolenie w zakresie obowiązków oraz obsługi maszyn na oferowanym stanowisku,
wsparcie merytoryczne na oferowanym stanowisku pracy,
przyjazną atmosferę w pracy,
możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i ulepszeń w obszarze powierzonych obowiązków,
narzędzia pracy (komputery, oprogramowanie, maszyny),
szkolenia,
wysoki standard pracy,
pakiet medyczny.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Magazynu
Poszukujemy energicznej oraz samodzielnej osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Magazynu do naszego małego zespołu, która wspomoże nas w procesie bieżącej obsługi magazynu oraz zamówień.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
kompletacja i pakowanie zamówień,
obsługa wysyłek oraz przyjęć paczek,
realizacja przyjęć magazynowych,
bieżąca kontrola stanów magazynowych,
dbanie o porządek oraz efektywne ułożenie towarów w magazynie,
przygotowywanie zamówień do dostawców,
przygotowanie produktów do wysyłki (obsługa pras termotransferowych),
konfekcjonowanie produktów,
wsparcie produkcji,
stacjonarna obsługa klienta detalicznego,
WYMAGANIA:
sprawne posługiwanie się komputerem PC z Windows 10/11, znajomość pakietu Microsoft Office,
umiejętność korzystania oraz znajomość procesów zachodzących w systemach obsługujących magazyn, sprzedaż,
umiejętność pracy pod presją czasu,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
otwartość na uczenie się,
komunikatywność, samodzielność, zorganizowanie, koncentracja na celach,
umiejętność pracy w małym zespole,
mile widziana znajmość obsługi programów Insert Subiekt GT,
mile widziana znajomość platformy Magento,
mile widziana znajomość j. angielskiego,
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie na podobnym stanowisku.
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
wdrożenie i szkolenie w zakresie obowiązków na oferowanym stanowisku,
wsparcie merytoryczne na oferowanym stanowisku pracy,
przyjazną atmosferę w pracy,
możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i ulepszeń w obszarze powierzonych obowiązków,
narzędzia pracy (komputery, oprogramowanie),
szkolenia,
wysoki standard pracy,
pakiet medyczny.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Miejsce pracy: 96-515 Teresin.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o przesłanie CV przez poniższy formularz kontaktowy, wpisując: