Jak pisać wiadomości oraz kiedy i jak udzielamy odpowiedzi na zapytania z formularza kontaktowego.
Jak poprawnie wypełnić formularz?
Prosimy o podanie prawidłowych danych kontaktowych (Adres e-mail i numer telefonu), bez nich nie będziemy mieli możliwości udzielenia odpowiedzi na zapytanie,
Podanie zwięzłego i dotyczącego treści zapytania Tematu wiadomości, co pozwoli nam na szybką segregację zapytań i przekazanie jej do właściwych osób celem udzielenia odpowiedzi,
Wpisania merytorycznej Treści zapytania zawierającego tylko niezbędne oraz potrzebne informacje do sprawnego udzielenia odpowiedzi.
WAŻNE: Twoje zgłoszenie jest kolejkowane i zostanie obsłużone przez Nas, w kolejności od najstarszych, dlatego wysyłanie kolejnych wiadomości, pospieszeń, czy próśb o pilną odpowiedź może znacznie wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź.
Uwaga: Odpowiadając na wiadomość od sklepu, prosimy zachować ciągłość korespondencji, pozwoli to udzielić kompletnych odpowiedzi na Twoje zapytanie oraz przyspieszy komunikację.
Kiedy udzielamy odpowiedzi na zapytania
Po wysłaniu zapytania otrzymasz od nas automatyczną wiadomość email potwierdzającą otrzymanie wiadomości,
Odpowiedzi na wiadomości udzielamy w dni robocze, w godzinach naszej pracy,
Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dniach: PON-PT: 10:00 - 16:00,
W okresach świątecznych oraz długich weekendów prosimy o zapoznanie się z harmonogramem pracy publikowanym tutaj lub z informacją umieszczoną w BLOGERNII. Informację publikujemy również na naszej wizytówce w Google.
W sprawach pilnych, zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
Staramy się odpowiadać w jak najkrótszym czasie (zwykle odpowiedź zajmuje nam 3 - 7 dni roboczych). Jednak w okresach zwiększonej ilości pracy (okresy świąteczne, święto Policji) czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.