Zasady Obsługi Zapytań

Jak pisać wiadomości oraz kiedy i jak udzielamy odpowiedzi na zapytania z formularza kontaktowego.

Jak poprawnie wypełnić formularz?

  • Prosimy o podanie prawidłowych danych kontaktowych (Adres e-mail i numer telefonu), bez nich nie będziemy mieli możliwości udzielenia odpowiedzi na zapytanie,
  • Podanie zwięzłego i dotyczącego treści zapytania Tematu wiadomości, co pozwoli nam na szybką segregację zapytań i przekazanie jej do właściwych osób celem udzielenia odpowiedzi,
  • Wpisania merytorycznej Treści zapytania zawierającego tylko niezbędne oraz potrzebne informacje do sprawnego udzielenia odpowiedzi.

WAŻNE:
Twoje zgłoszenie jest kolejkowane i zostanie obsłużone przez Nas, w kolejności od najstarszych, dlatego wysyłanie kolejnych wiadomości, pospieszeń, czy próśb o pilną odpowiedź może znacznie wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź.
Uwaga:
Odpowiadając na wiadomość od sklepu, prosimy zachować ciągłość korespondencji, pozwoli to udzielić kompletnych odpowiedzi na Twoje zapytanie oraz przyspieszy komunikację.

Kiedy udzielamy odpowiedzi na zapytania

  • Po wysłaniu zapytania otrzymasz od nas automatyczną wiadomość email potwierdzającą otrzymanie wiadomości,
  • Odpowiedzi na wiadomości udzielamy w dni robocze, w godzinach naszej pracy,
  • Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dniach: PON-PT: 10:00 - 16:00,
  • W okresach świątecznych oraz długich weekendów prosimy o zapoznanie się z harmonogramem pracy publikowanym tutaj lub z informacją umieszczoną w BLOGERNII. Informację publikujemy również na naszej wizytówce w Google.
  • W sprawach pilnych, zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

    Informacja o godzinach pracy Infolinii.

Staramy się odpowiadać w jak najkrótszym czasie (zwykle odpowiedź zajmuje nam 3 - 7 dni roboczych). 
Jednak w okresach zwiększonej ilości pracy (okresy świąteczne, święto Policji) czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.

Kategorie: Kontakt ze sklepem Dane kontaktowe
Kontakt z nami