Sposoby dostawy

Ustaw kierunek malejący

Produkty 4

na stronę
  1. Jak opłacić paczkę pobraniową nadaną do urządzenia Paczkomat InPost? Poniżej opisano sposoby umożliwiające opłatę i odbiór przesyłek pobraniowych nadanych zarówno do automatów Paczkomat oraz PaczkoPunktów firmy InPost: Płatność w aplikacji InPost Mobile Korzystając z aplikacji InPost Mobile zainstalowanej na telefonie lub innym urządzeniu ...
  2. Czy mogę sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera? Tak, odbierając przesyłkę od kuriera, masz prawo do jej sprawdzenia w obecności kuriera. Pamiętaj jednak o: Kurier nie może udostępnić nam przesyłki w celu jej otwarcia i sprawdzenia zawartości do momentu uzyskania podpisu/potwierdzenia odbioru paczki. Wynika to z przepisów Prawa ...
  3. Kiedy zweryfikować zawartość paczki przy kurierze? Możesz znaleźć się w kliku sytuacjach, w których radzimy zweryfikować zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należą do nich sytuacje, w których: przesyłka wizualnie znajduje się w złym stanie opakowanie kartonowe posiada widoczne ślady wgniecenia, rozerwania, uszkodzenia ...
  4. Co zrobić, gdy moja przesyłka jest uszkodzona? Jeśli odebrana przesyłka okaże się uszkodzoną lub nie zawiera wszystkich zamówionych produktów, należy zgłosić ten fakt kurierowi oraz poprosić o spisanie protokołu szkody. Protokół szkody może zostać spisany przez kuriera, możliwe jest również spisanie elektronicznego ...
Ustaw kierunek malejący

Produkty 4

na stronę
Kontakt z nami