Co zrobić, gdy moja przesyłka jest uszkodzona?

Jeśli odebrana przesyłka okaże się uszkodzoną lub nie zawiera wszystkich zamówionych produktów, należy zgłosić ten fakt kurierowi oraz poprosić o spisanie protokołu szkody.

Protokół szkody może zostać spisany przez kuriera, możliwe jest również spisanie elektronicznego protokołu szkody. Należy jednak pamiętać, że aby dokument był istotny podczas procesu reklamacyjnego, elektroniczny protokół szkody należy spisać w ciągu godziny od momentu doręczenia przesyłki. Po tym terminie uznawany jest on jako spisany po doręczeniu paczki.

Poniżej zamieszczamy linki do elektronicznych protokołów szkody, przewoźników z którymi współpracujemy:

 

Weryfikacja/Uszkodzenie przesyłki w automacie paczkowym

Przy odbiorze przesyłki z automatu paczkowego np. Paczkomat firmy InPost prosimy o sprawdzenie:

  • Przy wyjmowaniu paczki ze skrytki sprawdź etykietę. Jeśli paczka jest faktycznie adresowana do Ciebie i nie zawiera widocznych śladów uszkodzeń opakowania, możesz zabrać przesyłkę i dokonać dalszych oględzin zwartości w domu.
  • Jeśli paczka zawiera widoczne ślady uszkodzenia opakowania zewnętrznego, sytuacja taka powinna bezzwłocznie zostać zgłoszona przy odbiorze paczki na wyświetlaczu automatu paczkowego w uwagach do przesyłki. Zgłoszenia można również dokonać w dedykowanej aplikacji zainstalowanej na telefonie.
  • Jeżeli uszkodzenia zostaną zweryfikowane dopiero po odpakowaniu przesyłki w domu należy podjąć następujące kroki:
 
Kategorie: Wysyłka i dostawa zamówienia Sposoby dostawy Informacja o statusie przesyłki
Kontakt z nami