Co oznacza status: KSIĘGOWANIE: płatność elektroniczna?

Zamówienie z wybraną metodą płatności: PayU lub PayPal, oczekujące na zarejestrowanie wpłaty przez operatora płatności.

Zamówienie o statusie KSIĘGOWANIE: płatność elektroniczna oznacza oczekiwanie zamówienia na zarejestrowanie wpłaty przez operatora płatności.

Zamówienie nie zostanie przekazane do realizacji a towary nie zostaną zarezerwowane do momentu zaksięgowania pełnej wpłaty za zamówienie.

Jeśli wybrano metodę płatności PayU:

System PayU automatycznie anuluje transakcje: w ciągu:

  • 10 dni przy płatności przelewem oraz BLIK,
  • 5 dni przy płatności kartą, lub za pośrednictwem „rat PayU".
Jeśli z jakiejś przyczyny nie udało się dokonać płatności przez bramkę PayU za pierwszym razem, nie trać Swojego czasu i nie składaj kolejnego zamówienia. 
Możesz ponowić próbę płatności za złożone zamówienie. Aby tego dokonać wystarczy otworzyć moduł śledzenia zamówień:
Po wprowadzeniu numeru Swojego zamówienia oraz adresu e-mail, na który złożono zamówienie, otworzy widok Twojego zamówienia w którym znajdziesz czerwony przycisk ZAPŁAĆ. Po kliknięciu zostanie otwarta strona operatora PayU na której dokończysz swoją płatność za zamówienie.
O fakcie pomyślnego zarejestrowania wpłaty poinformujemy wiadomością SMS, przycisk ZAPŁAĆ w module śledzenia zamówień zmieni się na zielony przycisk OPŁACONE. Potwierdzenie wiadomością e-mail powinno również zostać wysłane przez operatora płatności.

Pamiętaj o możliwych, planowanych przerwach technicznych poszczególnych operatorów płatności elektronicznych. Zwykle takie przerwy mają miejsce w nocy lub dni wolne od pracy. W tych okresach istnieje duże prawdopodobieństwo niepowodzenia płatności za Twoje zamówienie. Możesz odczekać kilka godzin a następnie spróbować ponowić płatność zgodnie z krokami opisanymi powyżej.
O przerwach w dostępności usług, staramy się informować naszych Klientów poniżej formularza zamówienia (w koszyku) w specjalnym bloku informacyjnym.

Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Dotyczy to zarówno rezerwacji towaru w magazynie, jak również przystąpienia do produkcji towarów personalizowanych na zamówienie.

W przypadku braku zarejestrowanej i potwierdzonej płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

W przypadku nieudanej płatności lub nieaktywnaego przycisku ZAPŁAĆ (linku do płatności), umożliwiamy opłacenie zamówienia przez tradycyjny przelew.
WAŻNE:
Zamówienia dla których system nie zarejestrowal wpłaty w ciagu 14 dni od ich złożenia zostaną automatycznie anulowane.
Brak poprawnie wprowadzonego tytułu przelewu (poprawnie wpisanego numeru zamówienia) uniemożliwi systemowi rejestrację wpłaty i w takim wypadku zamówienie zostanie również anulowane po 14 dniach.
Jeśli po upływie 14 dni od złożenia zamówienia zaksięgujemy płatność a Twoje zamówienie jest Anulowane, zamówienie zostanie automatycznie przywrócone do realizacji a my rozpoczniemy jego obsługę.
Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone a nadal jest w statusie Anulowane – skontaktuj się z nami.
Kategorie: Składanie zamówień Statusy zamówień KSIĘGOWANIE
Kontakt z nami