Zamówienie z wybraną metodą płatności: PayU lub PayPal, oczekujące na zarejestrowanie wpłaty przez operatora płatności.
Zamówienie o statusie KSIĘGOWANIE: płatność elektroniczna oznacza oczekiwanie zamówienia na zarejestrowanie wpłaty przez operatora płatności.
Zamówienie nie zostanie przekazane do realizacji a towary nie zostaną zarezerwowane do momentu zaksięgowania pełnej wpłaty za zamówienie.
Jeśli wybrano metodę płatności PayU:
System PayU automatycznie anuluje transakcje: w ciągu:
- 10 dni przy płatności przelewem oraz BLIK,
- 5 dni przy płatności kartą, lub za pośrednictwem „rat PayU".
Pamiętaj o możliwych, planowanych przerwach technicznych poszczególnych operatorów płatności elektronicznych. Zwykle takie przerwy mają miejsce w nocy lub dni wolne od pracy. W tych okresach istnieje duże prawdopodobieństwo niepowodzenia płatności za Twoje zamówienie. Możesz odczekać kilka godzin a następnie spróbować ponowić płatność zgodnie z krokami opisanymi powyżej.
O przerwach w dostępności usług, staramy się informować naszych Klientów poniżej formularza zamówienia (w koszyku) w specjalnym bloku informacyjnym.
Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Dotyczy to zarówno rezerwacji towaru w magazynie, jak również przystąpienia do produkcji towarów personalizowanych na zamówienie.
W przypadku braku zarejestrowanej i potwierdzonej płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Zamówienia dla których system nie zarejestrowal wpłaty w ciagu 14 dni od ich złożenia zostaną automatycznie anulowane.