Zamówienie z wybraną metodą płatności: przelew tradycyjny, oczekujące na zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym sklepu.
Zamówienie o statusie KSIĘGOWANIE: płatność przelewem oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na rachunku bankowym sklepu.
Zamówienie nie zostanie przekazane do realizacji a towary nie zostaną zarezerwowane do momentu zaksięgowania pełnej wpłaty za zamówienie. System porównuje wpłaty z przelewów do kwoty zamówienia. Prosimy zwrócić uwagę aby kwota przelewu była zgodna z kwotą zamówienia.
Prosimy mieć na uwadze fakt, iż od chwili wykonania przelewu do momentu zaksięgowania go na naszym rachunku przez bank może upłynąć nawet 24 godziny (w zależności od banku).
Poinformujemy wiadomością SMS oraz pocztą email o zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.
WAŻNE:
Zamówienia dla których system nie zarejestrowal wpłaty w ciagu 14 dni od ich złożenia zostaną automatycznie anulowane.
Zamówienia dla których system nie zarejestrowal wpłaty w ciagu 14 dni od ich złożenia zostaną automatycznie anulowane.
Brak poprawnie wprowadzonego tytułu przelewu (poprawnie wpisanego numeru zamówienia) uniemożliwi systemowi rejestrację wpłaty i w takim wypadku zamówienie zostanie również anulowane po 14 dniach.
Jeśli po upływie 14 dni od złożenia zamówienia zaksięgujemy płatność a Twoje zamówienie jest Anulowane, zamówienie zostanie automatycznie przywrócone do realizacji a my rozpoczniemy jego obsługę.
Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone a nadal jest w statusie Anulowane – skontaktuj się z nami.