Co oznacza status: NOWE: płatność przelewem?

Nowo przyjęte zamówienie z wybraną metodą płatności: przelew tradycyjny. 

Zamówienie o statusie NOWE: płatność przelewem oznacza nowe, nieprzetworzone przez system, zamówienie otrzymane od Klienta w sklepie Mundurowy.pl, z wybraną metodą płatności: przelew tradycyjny.

Prosimy o dokonanie przelewu zgodnie ze wskazówkami poniżej:

Mundurowy.pl - AcmeTech

Aleja XX-Lecia 70, 96-515 Teresin, mazowieckie, PL

Numer rachunku bankowego:
PKO BP S.A. 68 1020 1055 0000 9802 0238 3289

IBAN: PL 68 1020 1055 0000 9802 0238 3289

Kod BIC (Swift): BPKOPLPW

Tytuł przelewu: M24-********

WAŻNE:

Prosimy aby w tytule tradycyjnego przelewu znajdował się tylko Twój numer zamówienia zapisany zgodnie z podanym wzorem:
(zamiast gwiazdek należy podać numer zamówienia orzymany w chwili złożenia zamówienia, w wiadomości e-mail lub wiadomości SMS.

M24-********

Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Dotyczy to zarówno rezerwacji towaru w magazynie, jak również przystąpienia do produkcji towarów personalizowanych na zamówienie.

O braku zaksięgowanej płatności za zamówienie przypominamy Tobie wiadomością email oraz SMS-em po 1, 3, 6 dniach od dnia złożenia zamówienia.

Księgowanie przelewów wykonywane jest automatycznie w ciągu dnia, dlatego bardzo ważne jest wprowadzenie poprawnej kwoty oraz numeru zamówienia, abyśmy mogli dokonać rejestracji wpłaty, a następnie przekierować Twoje zamówienie do realizacji.
Jeśli w tytule przelewu wprowadzisz błędnie numer swojego zamówienia, automat może nie rozpoznać Twojej wpłaty i nie powiąże jej z Twoim zamówieniem co będzie skutkowało opóźnieniem w realizacji Twojego zamówienia. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami celem zweryfikowania Twojego przelewu.
WAŻNE:
Zamówienia dla których system nie zarejestrowal wpłaty w ciagu 14dni od ich złożenia zostaną automatycznie anulowane.
Brak poprawnie wprowadzonego tytułu przelewu (poprawnie wpisanego numeru zamówienia) uniemożliwi systemowi rejestrację wpłaty i w takim wypadku zamówienie zostanie również anulowane po 14 dniach.
Jeśli po upływie 14 dni od złożenia zamówienia zaksięgujemy płatność a Twoje zamówienie jest Anulowane, zamówienie zostanie automatycznie przywrócone do realizacji a my rozpoczniemy jego obsługę.
Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone a nadal jest w statusie Anulowane – skontaktuj się z nami.
Kategorie: Składanie zamówień Statusy zamówień NOWE
Kontakt z nami