Przepraszamy, ale niestety nie mamy możliwości dokonywania zmian w złożonych zamówieniach (potwierdzonych mailem lub/i SMS-em). Nie mamy również możliwości łączenia zamówień.
Wynika to z pełnej automatyzacji zamówień, która ma na celu szybką i sprawną ich realizację. Po otrzymaniu zamówienia jest ono automatycznie przetwarzane (sprawdzane są płatności i stany zamówionych towarów, rezerwowane są towary w magazynie, towary personalizowane są kierowane do produkcji) i kierowane do obsługi przez magazyn.
Pracujemy szybko, aby możliwie najszybciej kompletować i wysyłać zamówienia Klientów. Wszelkie modyfikacje zamówień prowadzą do opóźnień w realizacji, niechcianych pomyłek oraz wzrostu kosztów obsługi, które musiałyby się przekładać na wzrost cen oferowanych produktów.
Jeśli jednak już po złożeniu zamówienia zorientujesz się, że chcesz je edytować, możesz poczekać na otrzymanie zamówienia i zwrócić zbędny produkt lub zrezygnować z zamówienia i złożyć je ponownie, uwzględniając obecne potrzeby. Jeśli chcesz domówić dodatkowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Jesteśmy gotowi pomóc Państwu w anulowaniu złożonego, nieprawidłowego zamówienia.
Dziękujemy za zrozumienie.