Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Przepraszamy, ale niestety nie mamy możliwości dokonywania zmian w złożonych zamówieniach (potwierdzonych mailem lub/i  SMS-em). Nie mamy również możliwości łączenia zamówień.

Wynika to z pełnej automatyzacji zamówień, która ma na celu szybką i sprawną ich realizację. Po otrzymaniu zamówienia jest ono automatycznie przetwarzane (sprawdzane są płatności i stany zamówionych towarów, rezerwowane są towary w magazynie, towary personalizowane są kierowane do produkcji) i kierowane do obsługi przez magazyn.

Pracujemy szybko, aby możliwie najszybciej kompletować i wysyłać zamówienia Klientów. Wszelkie modyfikacje zamówień prowadzą do opóźnień w realizacji, niechcianych pomyłek oraz wzrostu kosztów obsługi, które musiałyby się przekładać na wzrost cen oferowanych produktów. 

Dlatego prosimy o uważne i przemyślane zakupy. Prosimy o sprawdzenie prawidłowości podawanych w koszyku danych adresowych oraz weryfikację informacji podawanych dla produktów personalizowanych (np.: identyfikatory imienne, towary szyte na miarę).

Jeśli jednak już po złożeniu zamówienia zorientujesz się, że chcesz je edytować, możesz poczekać na otrzymanie zamówienia i zwrócić zbędny produkt lub zrezygnować z zamówienia i złożyć je ponownie, uwzględniając obecne potrzeby. Jeśli chcesz domówić dodatkowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Jesteśmy gotowi pomóc Państwu w anulowaniu złożonego, nieprawidłowego zamówienia. 

Więcej na temat anulowania zamówień…


Dziękujemy za zrozumienie.

Kategorie: SamoPomoc: Znajdź odpowiedź zanim zapytasz nas Składanie zamówień Realizacja zamówienia Informacja o statusie zamówienia
Kontakt z nami