Harmonogram pracy w okresie świątecznym i noworocznym

Harmonogram pracy w okresie świątecznym i noworocznym

W związku z okresem świątecznym i noworocznym przedstawiamy poniżej najważniejsze informacje dot. dostępności Infolinii oraz realizacji zamówień, szczególnie tych, które zawierają towary wykonywane na indywidualne zamówienie.

  • W dniach 24.12.2018 oraz 31.12.2018 Infolinia Klienta oraz sklep stacjonarny
    będą czynne krócej, w godz. 10:00 - 13:00

    W pozostałych dniach roboczych 27-28.12.2018 oraz 02-04.01.2019 zarówno sklep stacjonarny,
    jak również Infolinia Klienta będą działać standardowo w godz. 10:00 - 16:00; 
  • Wysyłki zamówień będą realizowane we wszystkie dni robocze w okresie świątecznym i noworocznym;
    jedynie w dniach 24.12.2018 oraz 31.12.2018, w związku ze skróceniem godzin pracy Poczty Polskiej,
    mogą wystąpić ograniczenia w realizowaniu wysyłek; 

Z uwagi na dłuższą przerwę w pracy hafciarni, zamówienia na imienniki haftowane
będą realizowane wg poniższego harmonoramu: 

  • zamówienia złożone do dn. 18.12.2018 do godz. 16:00 - będą realizowane do dn.  24.12.2018
  • zamówienia złożone po dn. 18.12.2018 - będą realizowane po dn. 14.01.2018

Uprzejmie informujemy, że w związku z okresem świątecznym oraz zaplanowanymi inwentaryzacjami magazynowymi u naszych dostawców, przewidywany czas dostawy może być dłuższy niż zwykle. Opóźnienia mogą mieć również wpływ na przebieg dostaw realizowanych przez współpracujące z nami firmy kurierskie.

W takich sytuacjach będziemy oczywiście informować indywidualnie drogą telefoniczną lub e-mailową.

Serdecznie przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. 



Kontakt z nami